Skip to main content

Je komt een winkel binnen en er hangt gelijk een verkoper in je nek. Je staat in de paskamer en ze komt nog net niet bij je staan maar zodra je eruit stapt staat ze klaar met haar mening. Of je nu een een designerjurk, berenpak of vuilniszak aan hebt ze reageren toch wel met ‘zooo, wat staat dat je goed!’ Of ‘Ja die kleur past echt precies bij jou’. Het juiste level van service. Hoe doen we dit?

De volgende winkel die je ingaat is er in eerste instantie geen verkoper te bekennen. Ze hebben jouw broek niet meer in de goede maat dus je wilt vragen of ze hem in het magazijn nog hebben. Zoekend loop je de hele winkel rond maar geen medewerker te bekennen. Totdat twee dames kletsend en lachend het magazijn uitkomen. Ein-de-lijk, iemand die je wat kan vragen.

De ene keer wil je graag geholpen worden en de andere keer wil je juist met rust gelaten worden. logisch dat winkelverkopers niet kunnen ruiken wanneer je wat wilt maar dit moet toch anders kunnen?

Hoe lossen we al deze problemen op? Heb jij een idee? Laat het ons weten!

Hou kunnen we verkopers handiger laten werken in de retail?

Wat is jouw idee hierover? Brainstorm hieronder.

Open voor ideeën

5%

Status = open

Deze vraag staat open voor iedereen op de wereld die hier iets nuttigs, slims, inventief of handig over te vertellen heeft.

We verzamelen jouw reacties en oplossingen op de stelling. Reageer ook op elkaars idee. Zo ontstaan briljante ideeën, oplossingen en gedachtes van heel veel Mister Winkles’.

Abonneer
Laat het weten als er
1 Reactie
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
kalorifer soba
16 dagen geleden

Your blog is a true hidden gem on the internet. Your thoughtful analysis and engaging writing style set you apart from the crowd. Keep up the excellent work!

1
0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x